dimarts, 27 de març del 2012

5ª Cursa de Muntanya del Collbaix (Manresa)

Diumenge passat vam disputar la 5ª Cursa de Muntanya del Collbaix a Manresa, sota la capa d'un dia radiant. Més de 200 corredors van prendre la sortida d'aquesta cursa de 16,6 km i 500 D+, en la qual va es va imposar Just Sociats (C.E. Callús) liderant un podi callussenc, amb Josep Barrufet 2on i Miquel Moreno 3er. Pel que fa a la U.E. Vic, vam ser dos els representants a la cursa. Jo mateix, Jordi Parareda, 11è i Xevi Vidal 12è.

La cursa constava de tres parts diferenciades, amb la pujada al Collbaix ja d'entrada, on vaig poder comprovar que l'entrenament d'aquests últims mesos sembla que comença a donar els seus fruits ja que, a diferència de l'any passat, no vaig perdre ritme a la pujada i fins i tot vaig aconseguir remuntar vàries posicions. Un cop coronat el Collbaix, ens trobàrem una baixada canviada respecte a la d'anys anteriors i que va resultar ser molt tècnica, la qual cosa em va generar uns quants dubtes que em van fer perdre pistonades respecte als corredors capdavanters i també respecte en Xevi, que em va atrapar a dos terços de la baixada. Gràcies a aquest fet, vam continuar la cursa junts fins més de la meitat de l'última part, la més plana i rodadora de les tres, on vaig aconseguir deixar-lo gràcies a les meves millors condicions de rodador que ell, sobretot quan en Pep Viñas (10è), que s'havia desviat del recorregut en perdre les marques, ens va passar i jo em vaig poder enganxar al seu ritme gairebé fins al final.
En general em quedo amb molt bones sensacions i amb una visió molt optimista del que pot ser aquesta temporada 2012, amb el Campionat de Catalunya per Clubs en menys d'un mes, el 22 d'abril.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada