dilluns, 28 de març del 2011

Benvinguts a www.XtremRunning.com

Benvinguts al meu nou espai web, on intentaré donar informació sobre mi, principalment, que per això és el meu espai, però també de tot allò relacionat amb les curses de muntanya i l’atletisme que cregui interessants, fins i tot coses interessants que facin els meus companys. Dic intentaré perquè no sé si seré capaç d’abarcar-ho tot, però bé, què hi farem.

Per començar podria resumir-vos la temporada passada o les poques competicions que ja porto d’aquest any, però no ho faré per falta de temps... Comencem bé! El que sí us diré és que a wikiloc trobareu els tracks de les curses que vaig fent, incloses les de l’any passat (exepte l’Olla, en què vam tenir un petit malentès amb el gps). Si no m’hi trobeu no patiu, cada cop que carregui un nou track, a la pàgina de facebook hi aparaixerà un avís.

Tornant al bloc, veureu que hi ha una pàgina de competicions 2011. No, no és un calendari complert de totes les competicions que hi haurà al 2011. Buf!!!, només faltaria això!, necessitaríem una enciclopèdia per incloure-les totes, a part de que hi ha altres pàgines on ho podreu trobar. Només és el calendari que tinc previst seguir, tot i que pot anar canviant en funció del moment de forma, les lesions, alguna cursa que s’hi pot afegir...

Bé, només em queda saludar-vos i emplaçar-vos al següent post, en què ja començaré la publicació periòdica amb la següent competició.

Ah! No us espenteu si d’aquí poc veieu canvis al bloc. Encara està una mica verd i, segons com vagi veient el dia a dia, l’aniré acabant de polir.

Salut i cames!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada